För mycke kläder...

...säger min käre sambo att ja har...!!!? I garderoben... 
Å han har nog tyvärr rätt i det...
Har nån underlig sida hos mig själv som skickar ut mig i lite olika butiker,
både på nät å på gater å torg...
Sen kommer jag hem me de ena impulsköpet efter det andra.
Lägger allt på hög å när det har legat ett tag...
Ja, då ger jag visst bort kläderna till nån som råkar säga att "den där va ju snygg...."???
Visst vare snyggt å visst kosta den, men ta den du.... Tjuhupp! Sån ä jag!

Nu ha ja iaf lovat å rensa lite, å faktiskt sälja kläderna...
Inte ge bort... Sälja... Inte ge... Sälja... Inte ge...
vi får väl se hur det går...

Önska mej lycka till, kanske..

.
 

Säljes/skänkes?: Snygga oanvända jeans... (Sålda nu....!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Synd att vi är så olika i storleken nuförtiden, annars hade jag ju kunnat offra mig på lite av dina kläder =) Puss å kram.

2007-12-05 @ 09:30:28
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: morfar

Ja men lycka till då! Det kan ju va bra om det finns plats att själv hänga upp jackan nånstans då man kommer på besök.

2007-12-05 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0