Loosers

Jag brukar tippa på Oddset, Svenska Spel. Har gjort det ganska många gånger nu, å lyckats få in flera fullträffar å alltså tjänat en liten hacka. Tippar på elitseriens matcher å brukar satsa runt 50:-. Igår tänkte jag att jag skulle tippa med "hjärtat", å hjärtat hör ju hemma i Norrland så jag la in 50 spänn på att Skellefteå skulle knäcka Frölunda (trots att dom förlorat alla bortamatcher hittills...) och att Luleå skulle vinna över Linköping (trots att dom är riktigt jäkla usla just nu). Matchen mellan Timrå å Modo slumpade jag en vinnare (Timrå) eftersom de va Norr vs Norr...

Så... Hur gick det nu då? Ja, Frölunda spolade isen med Skellefteå, Linköping lekte med Luleå (Storebror såg matchen på plats å sa att han skämdes för å ens "se skiten...") å Timrå vann över Modo.
Ett rätt! Inte en krona i vinst å hjärtat uteblir i framtida spel... (Förutom i kväll då, eftersom ja la in en tjuga på att Björklöven tar AIK i allsvenskan i kväll...)

Måste ju tyvärr erkänna att just nu är vi norrlänningar ena riktiga loosers på isen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0