Let´s Dance - ÅXÅ klirr i kassan...

Känns som om det börjar stiga mej åt huvudet men nu vann jag igen... 600 kronor... Bara för att Richard Herrey åkte ut ur Let´s Dance å jag hade tippat på att de skulle bli så... Tycker att jag har en rätt bra "sido-inkomst", iaf me tanke på hur lite jag satsar...

Nog om det! Har fått klagomål... Bloggar tydligen alles för sällan, men jag har ju så mycke å göra...
Leo har haft 40-graders feber i några dagar å Virriga Virre är sjuk han med. TVÅ sjuka killar under samma tak kräver inga kommentarer... Själv är jag nog inte riktigt frisk heller.
Har målat en del, som andra beställt... Sytt en del, till nyfödda bebbar... Valt ut tapeter till nya lägenheten... Tvättat 250 kg smutstvätt å sen hängt det mesta i lägenheten eftersom både torktumlare OCH torkrum i huset är "just se pass" ur funktion... Vart hos el doctore å fått blodtrycksmätning i 24 timmar... Vart på 6-timmars middag hos "låtsas-svärmor"... Dagarna går å blir till år...

Sååå, inge tid till bloggning å för övrigt finnes inget vidare fantasiflöde heller... Ska ta mig kragen, vilket är svårt då man är naken!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lägg alla vinster i en burk hemma å spara till en flygbiljett hem till Storuman... du kan väl komma en vecka varje månad tycker jag... När lix Virre jobbar... å du är mammaledig ;)

2008-02-18 @ 18:15:46
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: morfar

Precis som texten bak på Leos byxor: SHIT HAPPENS

2008-02-18 @ 21:31:36
Postat av: Susen Lusen

FLYGBILJETT...??

2008-02-19 @ 10:57:41
Postat av: Maria

Å förlåt, tänkte nog inte riktigt... tåg funkar åxå *haha*

2008-02-19 @ 14:37:12
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0