Ville bara tala om...

att nu är den här! Boken jag har väntat på i flera månader... Som jag läste första gången för över tio år sen å nu ska ja äntligen få läsa den igen... Plöjt genom "Doktor Glas"... "Döden i Venedig"... "Kallocain"... "Möss och människor" osv osv osv... Bara för å äntligen få den där boken... Me sprängande huvudvärk dagen till ära, drog jag på mej jeansen å tog mej till Hemköp, bara för den där boken... Nu ska jag, fortfarande med dunkande tinningar, krypa till kojs å LÄSA, LÄSA, LÄSA... "Det går an" av Almqvist...

Herregud, tänker ni... Har hon väntat på den boken i flera månader...!? Har hon hål i huvet?
Japp - möjligt att ja har, men den är skitbra! Boken allså... Läs den! Å dra på smilbanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0