Största mööööjliga tyyyyysssstnad...

ha de minsann varit här! 
Men det beror inte på nån blackout, stroke, brunnen elkabel, batterislut i datamusen eller dylikt
utan jag tappade bara bort lusten, orken, viljan å fingerklådan...

Men nu... Nu kommer de lite bilder...

 
Grannens katt i rabatten

   
Virre hoppas på studsmattan...

 
På badhuset igen...


Det efterlängtade besöket har varit här...
Lyckades bara få till ett kort tyvärr...

I morron börjar jag jobba - skönt!
Om 3 dagar kommer Leo´s mormor å morfar - äntligen! Då ska vi köra cykel...
Om en vecka har jag 2 veckors semester - skönt!
Om ungefär 2 timmar sover jag - Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Ingela Andersson

Underbara Leo är så oemotståndig så Snuttan kan bara inte låta bli honom... //Ingela

2008-07-07 @ 21:01:41
Postat av: Maria

Skönt att se livstecken från er igen =) Puss å kräm.

2008-07-08 @ 18:13:37
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: maria

vi ser ut som cp barn

2008-07-20 @ 13:28:27
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0