Jag - en bödel!

Spindelfobi har jag! Eller hur ska man uttrycka det för att verkligen understryka
hur jävulusiskt skiträdd jag är för dessa kräk!?
Jag, som kallar mej själv för en sann djurvän, önskar död åt alla spindlar!
Jag vet, jag är hemsk!
Å jag struntar fullständigt i att dom tillhör kostcirkeln hos nåt annat djur å att dom kanske fyller nån funktion nånstans...
De måste finnas nån duglig ersättare som inte är lika äcklig...

I detta hus, som vi just flyttat in i, bor spindlar. Många spindlar...
Inte några stycken, inte en liten spindelfamilj, inte ens en spindelsläkt utan en hel j*vla (ursäkta) befolkning!
Eller va säger man? Bespindling...?

Å dom är överallt! Har jag inte passerat en dörrpost på en halv dag, ja nog f*n äre spindelnät där...
Veckostädning är ett minne blott - här är det dagsstädning som gäller! Man blir trött!!!

Till råga på allt är jag ju rädd för dom åxå! 
Inte för att jag tror dom ska hänga upp mig i hälsenorna i en krok i taket å kasta kniv på mig...
Nä, jag klarar bara inte av alla dom där benen...

Tyvärr har jag blivit den onde här i huset (Inte för att vi hade nån sån innan...).
Virre bär snällt å ömt ut alla upptäckta spindlar medan jag brutalt och hänsynslöst dödar dom med en flugsmälla...
Dödar är kanske fel ord - tillintetgör dom... gör jag... Ordet slakt kan även passa in här...
Herr å Fru spindel blir ett minne blott och jag känner en viss tillfredställelse efter varje avrättning - "YES! EN mindre..."

Vilken gräslig människa tänker ni, å jag är nog tvungen å hålla med...



 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag får fanken handsvett av bilden ju... Hur ska detta gå??? Hur många flugsmällor har du? Ska jag ta med en egen?

2008-06-17 @ 12:17:11
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Susen Lusen

Jag har 2 rejäla doningar med stålskaft! Svenskt stål... Sen har jag några mindre bra av plast... Ta du bara me dig paltpåse så håller ja undan spindlarna för dig!

2008-06-17 @ 13:27:10
Postat av: Maria

Haha, tur du påminde mig, jag hade redan glömt =)

2008-06-17 @ 19:09:18
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0