Virriga Virres hemliga Voodooo-dans

Plötsligt stod han där, på dansgolvet...
Iklädd kavaj, EM-skorna å snyggaste slipsen på stället.
Jag har nog sällan sett den mannen dansa men nu skulle jag tydligen få göra det.

Om det var alla glas vin, Jägermeister, öl eller drinkar som gjorde att hans gingliga hydda letat sig fram till detta välpolerade trägolv, det vet ingen, men nu hade det hänt i alla fall.
Och tyvärr.... Ingen kamera tillgänglig - detta hade vart värt att förevigas och låta eftervärlden se...

Som en blandning av Papphammar, John Cleese och Djungelboken-ormen Kaah
slingrade sig Virre elegant fram på dansgolvet i en helt klart annorlunda stil.
Att han behövde i stort sett hela golvet för sin uppvisning gjorde inte så mycket
eftersom han var relativt ensam på plats.
Resterande va publik...
Virre åmade sig och gjorde nån underlig version på luftgitarr
och va farligt nära golvytan med vänster öra fler än fyra gånger...

Efter 45 minuters "dans" passerade Virrre ytterdörren å gick ut å somnade i en bil....

Kan nämnas att spektaklet iakttogs på ett bröllop i helgen...
Dock inte hans eget...



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, tror jag måste gifta om mig för att få ha er två som bröllopsgäster... har nämligen för mig att virriga virres virriga sambo fick åka kärra hem från ett bröllop inte alltför länge sedan... Pöss på er =)

2008-06-09 @ 15:11:58
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha... Tror jag måste gifta om mig bara för att få ha er två som bröllopsgäster, har nämligen för mig att du fick åka kärra hem från en bröllopsfest för inte allför länge sedan...

2008-06-09 @ 15:14:26
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror blogg.se har fått fnatt idag...

2008-06-09 @ 15:32:09
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: morfar

Jag vet nog vem som fick fnatt redan för länge sedan!

2008-06-10 @ 11:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0