Utmanad av Mejan...

Tre namn jag går under...
Lillan
säger släkten...
Susen Lusen har tillkommit under åren... (Faktiskt fröken Willig som myntade det...)
Virriga Virre kallar mej GUUUMMMMMAN... 

Tre saker som skrämmer mig 
Ormar, spindlar å annat oviktigt å äckligt småkryp...
Självklart vore det ju hemskt om det hände min familj nåt... (alla andra åxå...)
BROAR tycker ja inte om...

Tre saker jag har på mig...
Svart linne...
Svarta byxor...
Mustasch... Näe, skojar... Solglasögon (Uppe på huvet... ) Är ju SOL ute.. Och inne... He he...

Tre sanningar...
Man måst förlåta dom som gör fel, dom förstod int bättre just då...
I en elak kommentar finns oftast en egen osäkerhet å rädsla...
Det är så många som har dött som har drucke mjölk...

Tre saker jag verkligen vill ha...
Ett långt och friskt liv ihop med nära å kära...
Frisk å trygg liten Leo...
En duschkabin... (Ja... de bli ju så blött på golvet när vi duschar här...! Trött på det...)

Pengar vill ja inte ha nå mer... De blir jag inte så lycklig av...

Kommentarer
Postat av: Maria

Du glömde utmana nån =)

2008-05-15 @ 14:53:01
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Susen Lusen

Fast ja glömde inte egentligen... Har lixom ingen å utmana... Kan ju utmana DIG igen då... Fast me lite nya grejer...

1. Tre saker som gör dig glad

2. Tre saker som du aldrig skulle sätta på dig

3. Tre lögner du dratt

4. Tre saker du verkligen vill slippa

5. Tre saker som alltid finns i ditt toalettskåp



Sådärja... Utmanar dig Mejan... Igen...

2008-05-15 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0