Inte en enda svenska krona...

..blev det igår heller!
Ett rätt av två men de ger ju Nollan...

Att Alcazar gick vidare va en självklarhet - skitbra!
Trots "knock on wood - knycket"...

Att Emilia gick vidare va en stor jefla skräll... Låten är ju SNODD!
Fråga inte varifrån men nånstans ha ja hört den förut...
Nånstans...
Kommer på det så småningom...

Scott till andra chansen - å där åker dom ut!
Trots Brun-utan-sol och sidendetaljer...

Nina Söderquist bara försvann å jag begriper inte varför!
Är det något som behövs i schlagern
så är det väl läderkorsett, Rock´n´roll och sprickfärdiga tuttar!??

Jonathan Fagerlund försvann åxå men de gör inget...
Kanske va de pga dom gröna kallingarna?

Shirley Clamp kom sist tyvärr, men låten va ju urtrist!

Ugglas låt va väl hyfsad men va gjorde den där...?

Sernholt gör nog bäst i å ta hand om smutstvätten...

Petra Mede går direkt till Final!
Urkul människa i lagoma mängder...
Tänk å leva med henne - hjälp!

Ser fram emot nästa veckas sågning!







Kommentarer
Postat av: morfar

Jo, helt klart! Emilia-låten är snodd nånstans. Men jag kan inte heller komma på var. Men så är det!

Men håll inte på å satsa så mycke pengar på sån där schit.

Må gott!

2009-02-08 @ 15:05:49
Postat av: Susen

Jag undrar det inte är från filmen "Vuxna människor" av Felix Herngren...

2009-02-08 @ 15:16:53
Postat av: morfar

Enligt Aftonbladet var det nåt av Supremes. Men jag undrar.

2009-02-09 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0