En dag som denna...



Min tur å ta en sväng me hojen!
Fick för mej att ja behövde nya skor...
Körde till Hectors å hitta ett par snygga.
"Motorhead biker boots"...
800:- fattigare lämnade jag mina gamla dojor på affärn...



På väg till hojen passera ja tygaffärn,
köpte några tröjor till LillKarlsson
å hitta passande gardiner till v-rummet...
(som ja inte köpte...)

Hoppa upp på hojen å försökte köra iväg...
800:- fastna mellan fotpinne å växel...
Stålhätta e svårt å tråckla in i det utrymmet.
Försökte iaf i ca 2 mil utan gott resultat..

Väl hemma fick jag minsann höra
vilket skitköp jag gjort...
"Köpa skor för 800:- för å hoja i
å så går det inte å hoja i dom...."???
"Gardiner? För 700:-?? Glöm det!"
"Jisses, Suzann... Är du helt blåst?"

Hrmf...

Tog bilen tebax till Hectors för å hämta
dom gamla dojjerna å försöka byta tillbaka
ett par använda nya skor...

Tack å lov va tjejen bakom disken en hyvens brutta
så ja fick tillbaka mina pengar å mina gamla skor!

Ha! tänkte jag.... Gardiner....
Så fick de bli! Köpte gardinerna
å husbonden morra bara lite...

Senare åkte vi till motellet å käka.
Där kom de fram en gube å sa detta:
"Ursäkta, men är det där din naturliga hårfärg?
Jag tittade på dig i solljuset å du har så vackert hår...
Ser ut som om du har en gloria!"...!!!????

Berättade detta för husbonden som strax vände sig om
för att se va det var för en idiot som trodde att hans ragata var en ängel...

Se hela bilden

Efter maten stoppa ja in en tjuga i spelautomaten,
fick bonusspel å vann 520:-....

Känns som de blev en rätt hyfsad dag iaf...



Kommentarer
Postat av: Ingela Andersson

Du är alltid en ängel.....oavsett hårfärg!!!//Kram Ingela

2009-07-08 @ 21:28:15
Postat av: Susen

Tack Ängela! :)

2009-07-08 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0