Jag skulle ju bara hjälpa till...



Idag har jag övningskört!
På svärfars Partner Turbo...
Har inte kört den förut
å tänkte överraska guben
me en nyklippt gräsmatta
när han kom hem från kalas!

Mitt problem är dock, tyvärr å olyckligtvis
att allt ska gå så fort...
Fort blir ofta fel...

Av fordonets 5 vxl ska ja nödvändigtvis köra på 5:e...
Av låg/hög hastighet ska ja naturligtvis köra på hög...

Resultatet?

Svärfars favorit-blomma,
den lilla söta rara Violen
som varje morgon fångar hans blick
när han går till postlådan...



är numer "renoverad" med en genomskinlig tejp....

1 meter från förstnämnda blomster
står en vacker, 40-årig Pionbuske...



...som numer är halverad...

Slutligen lyckades jag klippa en hel del gräsmatta åxå
å de tycker jag själv blev riktigt bra...



Under tiden kärrade Leo bort
söndertrasade blomster...
Min lilla medbrottsling...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0