Ryamatta...



Undertecknad har fobi för håriga armar.
I alla fall håriga armar på okända människor...
Speciellt håriga armar på okända människor
som dessutom lagat min mat...
Mat som jag ska äta...

Häromdan beställde vi pizza hos en av de lokala bagarna...
De har vi gjort förut men då har Virre hämtat maten.
Nu blev det jag som fick åka...
Väl inne på pizzerian, maten nerpackad i sina platta lådor,
ska det betalas...
Å detta till en herre iklädd t-shirt...
Alltså bara armar...

Men ja tror inte han fryser
för han hade mer hår på armarna
än vad jag har på huvet!
Svart, lurvigt, ostyrigt, ohygieniskt.... 

Tanken på att detta ludna touchat min mat....!?
Näe...

Virre åt sin pizza, Leo likaså...
Min pizza förblev oäten
och nämnd pizzeria är numer
omdöpt till Pizzerya





Kommentarer
Postat av: morfar

Då ska du akta dig för min stroganoff. Jag har nämligen lite fjun på armarna och alltid t-shirt.

Kommer i början på juni och fixar lite käk.

2009-05-03 @ 21:12:32
Postat av: morfar

Nu försvann min kommentar igen!! Mysko!

Nå, du bör akta dig för min stroganoff. Jag har nämligen lite fjun på armarna och alltid t-shirt.

För övrigt kommer jag i början på juni och fixar lite käk.

2009-05-03 @ 21:16:07
Postat av: morfar

Ja men där var den ju!

2009-05-03 @ 21:16:46
Postat av: Susen

Haha! Du ha ju inge hår på armarna!! I din Stroganoff är ju så mumsig så här behöver ingen akta sig!

2009-05-03 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0